čtvrtek 14. února 2013

žádné další výmluvy

Můj nepřítel jsem já, jsou to moje výmluvy. "Od pondělí začínám a tak si ještě můžu dát celou čokoládu". NE! Tohle musí přestat! Budu si dopřávat čokoládu, budu, ale musím vědět, kdy přestat. Jednu mám koupenou, takže to vidím na jednu řadu denně (cca 4 malé čtverečky) a pěkně si je vychutnám. Zítra to vyjde. Zítra a nebo nikdy, už nechci další výmluvy. Jídlo si budu fotit, každou porci za den vyfotím, abych měla přehled, co jím. Pokud náhodou nebude čas, alespoň si to napíšu. Jídlo je totiž můj největší nepřítel v hubnutí. Pohyb mi problém nedělá, mám horší a lepší dny, někdy se mi nechce, ale cvičení mám ráda a především miluju ten pocit po cvičení. 

Jako malá jsem milovala sport. Asi se mi budete smát, neumím pořádně házet, neumím ani pořádný kotoul. Nikdy jsem to neuměla, ale co jsem milovala bylo běhání. Každý den jsme s bratránkem běhali a byla to docela sranda. Každý den jsem se hýbala, od rána do večera, ale pak to přišlo. Začali jsme se dívat na nějaké seriály a já pořádně zlenivěla. Dostala se do depresí a dalších problémů. Neměla žádné přátele, vůbec nic. Bylo to horší a horší, ale není to výmluva. Už je to pryč, tak mě šikanovali a co? O to víc se mi chce bojovat. Každá minuta je na světě cenná a mám tolik času něco změnit. Už nebudu jen sedět, nesedím. Minulé léto jsem se konečně začala vracet zpátky a od té doby jsem nepřestala. Začalo to běháním, trochou jógy (ačkoliv mě baví, jsem v tom absolutně strašná). Postupně jsem se dostala k Insanity. Shaun T.  pomohl. Strašně jsem si ho oblíbila i když začátek byl drsný a několik cviků jsem si zjednodušila. Prošla jsem pár částí p90x (Tony Horton), TurboFire, poslední dobou cvičím pořád Boba Harpera (dnes to bylo Body Revolution Cardio Conditioning a myslím, že zítra si to dám znova), Jillian Michaels (dnes to bylo Killer Buns & Thighs). Tento týden jsem zkoušela videa na youtube.com, strašně se mi líbí cvičení od Amandy Russel a Cassey. Amandu jsem cvičila poprvé. O Cassey už nějakou dobu vím, zkoušela jsem od ní kdysi dřív Kickboxing Cardio. Ačkoliv cvičím už pár měsíců, pořád nemám nic doma. Nemám činky a poslední dobou je potřebuju víc a víc, zatím si musím vystačit s flaškou a vodou. Taky si chci koupit Sporttester, ale hádám, že to ještě potrvá.

Momentálně necvičím podle žádného programu a všechno kombinuju, ale ještě se uvidí, možná se do něčeho dám. Při své výšce (cca 170 cm) bych si představovala váhu alespoň 55 kg, ale na tom budu muset zapracovat, protože mám pořád těch 60 kg. Nechci to uspěchat, chci hubnout zdravě, žádné hladovění nečekejte. Spokojím se, když za týden půjde dolů i 1 kilo. Pro představu přidám jednu fotku z intru. Není na ní nic hezkého, kvalita strašná, prostředí strašné. Teď mám trochu kratší vlasy. A vůbec, nevím, proč tam  držím toho plyšáka. Fotku své postavy sem radši dávat nebudu. Jednak teď žádnou nemám a nechci nikoho zbytečně děsit. Takže té se dočkáte, až jak budu se svým tělem spokojená a to může trvat.


4 komentáře:

  1. sakra holka podle týhle fotky mas super postavu, krásny nohy .. panenkoskakava jen nehubni ! formuj to ano ale nehubni !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci zhubnout nezdravě, rychle a nějakým hnusným způsobem. Chci dát už jen pár kilo dolů a trošku tu postavu zpevnit, takže se nic neděje.

      Vymazat
  2. Tak nevím, ale váha 60 kg při výšce 170 cm mi přijde naprosto v pořádku. Podle fotky tvá postava opravdu nevypadá katastroficky ba naopak. Nevím, jaký je důvod k tomu, že chceš hubnout, ale nejsem si jistá, jestli je to správná varianta. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, neboj, v plavkách vypadá katastroficky. Každopádně toho moc nechci, už jen pár kolo, cca těch 55 a prostě trochu zpevnit :).

      Vymazat