neděle 17. února 2013

#1 týdenní plán cvičení

Balím se, lenoším a užívám si volno, dokud to jde. Na tento týden jsem si připravila dlouhý seznam plný cvičení a hodlám ho dodržet. Připravila jsem si peklo po kterém se budu cítit dobře. Dnes je neděle, den odpočinku, nabírání sil a že je budu potřebovat. Někomu to možná přijde moc, někomu málo. Když mi to nebude vyhovovat, pozměním plán, o nic nejde :). Nejsem si jistá, jestli se přes týden ozvu, na intru nemám moc času, takže budu pečlivě pracovat na sobě a o víkendu vás budu informovat. Všem přeju hodně štěstí v hubnutí, určitě půjdete dál a o víkendu se zas sejdeme.


18. 2. 2013 ♥ Shaun T - INSANITY - Cardio Power & Resistance ♥ Jillian Michaels - Body Revolution - Workout 1 for Phase 1 ♥ Cassey Ho - POP Cardio - Heart Throbber ♥
19. 2. 2013 ♥ Shaun T - INSANITY - Pure Cardio ♥ Jillian Michaels - Body Revolution - Workout 2 for Phase 1 ♥ Amanda Russell - CARDIO KICKOFF
20. 2. 2013 ♥ Bob Harper - Body Revolution Cardio Conditioning ♥ Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 1 for Phase 1 ♥
21. 2. 2013 ♥ Tony Horton - P90X - Cardio ♥ Jillian Michaels - Body Revolution - Workout 1 for Phase 1 ♥ Model Workout #1 ♥
22. 2. 2013 ♥ Shaun T - INSANITY - Core Cardio & Balance ♥ Jillian Michaels - Body Revolution - Workout 2 for Phase 1 ♥ Cassey Ho - POP Cardio - Heart Throbber ♥
23. 2. 2013 ♥ Bob Harper - Body Revolution Cardio Conditioning ♥ Jillian Michaels - Body Revolution - Cardio 1 for Phase 1 ♥ Amanda Russell - SKINNY JEAN WORKOUT with ARFit ♥
24. 2. 2013  volno

8 komentářů:

  1. páni, tak to by moje tělo nevydrželo :D. Já mám dost už po Jillian :D. Je fakt, že bych možná ještě něco zvládla, ale zase nic se nemá přehánět. Bojím se že bych se další den pak ani nepohla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokážeš toho víc, než si myslíš! :)... Taky mě to někdy zabíjí, jednoduše přestanu, napiju se a jdu pokračovat, člověk se prostě musí překonat... Určitě by jsi to taky zvládla! :) Věř si...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju :), zatím to jde dobře. Dnes jsem se sice vykašlala na Amandu (ta sice zabírá jen 15 minut na konci), ale ani mi to nevadí... alespoň jsem poznala, že už je toho dost... s ničím se to nemá přehánět a uvidím, jak to půjde dál.

      Vymazat
  3. tak po tomhle by moje telo zkolabovalo!:-D ale drzim palce!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. a dej pak kdyztak vedet jaky co je a co se Ti libilo nejvic:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý by to zvládl... Pokud si věří, každý to může udělat, opravdu :). Stačí jen pokračovat a věřit se... Nevzdávat se bez boje. O cvičení napíšu asi o víkendu, jak bude čas. Bude to takové shrnutí týdne :).

      Vymazat
    2. super, jsem zvedava na Tvoje shrnuti a drzim palce...a v neposledni rade Te obdivuju!:-)

      Vymazat