sobota 16. února 2013

1. den


Šlo to lehce, opravdu jsem na sebe pyšná - i když to mohlo být lepší. Den ještě neskončil, ale půjde to dobře i dál. Dnes jsem si zacvičila Boba Harpera (Totally Ripped Core - 30 minut ♥), Jillian Michaels (Kickbox Fastfix part 2 - 20 minut ♥) a Cardio s Amandou Russel (15 minut). Opravdu začínám cítit tu sílu, obzvlášť na rukách. A to jsem ani svaly nechtěla. Už cvičím nějaký ten měsíc, ale pořád si připadám jako absolutní začátečník, rozhodně toho mám šíleně moc před sebou a skoro nic za sebou. Když se podívám na to břicho a stehna, čeká mě hodně práce. Člověk by řekl, že 60 kg není moc, ale věřte mi, potřebuju si to tělo ještě dotvarovat. Jídlo zvládám - juhu. Nemůžu si jíst úplně, jak chci. Je mi 18, ale bydlím doma a na intru. Každopádně dělám, co je v mých silách.


sn: rohlík s medem + čaj (broskev/mango)
sv: půl pomeranče
ob: česneková polévka, rýže a pečené kuře
sv:  2 malé jablka na kostičky + skořice + med + ovesné vločky
* hodina cvičení
ve: opečení brambory s trochou nivy a rajčátky
sv: kakao + 3 malé kusy piškotu

Pravděpodobně ještě něco sním, protože chodím spát docela pozdě. Připíšu zítra. Mimo jiné mě zítra čeká balení na intr a týden ve škole. Nebojte, se cvičením se nevzdám a když bude čas, něco připíšu. Jídlo půjde, především mě nebude nic lákat, když si to nekoupím a já odolám. Chci si dát hodně záležet na snídaních, poslední dobou je to pro mě doslova rituál a opravdu si najdu ten čas a v klidu si snídani vychutnám, vydržím ji jíst i půl hodiny. Tak tahle tapeta je momentálně na mém notebooku, především, abych si nepřestávala věřit a šla si za svým. A co sleduju Biggest Loser, opravdu jsem si Boba oblíbila, myslím, že zítra si hodím na cvičení spíš Tonyho, ale jako osobnost je Bob úžasný.



A jede se k tetě, tak snad se s jídlem nějak udržím. Vody jsem zatím vypila kolem jednoho a půl litru, takže na vodě budu muset zapracovat.

2 komentáře:

  1. mnam, ta svacinka s jablickama a skorici s medem je lakava..asi si udelam zejtra az budu doma:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju to :*, je to moje téměř nejoblíbenější jídlo, je to taky rychlovka. Občas dám ty jablíčka na chvíli do mikrovlnné trouby, mají pak výraznější chuť :).

      Vymazat