pátek 8. března 2013

4. 3. 2013 - 8. 3. 2013

Aaaaa, jsem úžasná! Vážně se začínám mít ráda, tento týden jsem se konečně postavila jen na své nohy. Vykašlala se na názory lidi, přestala jsem být závislá na pár lidech a šla pouze za mým cílem. Cítím se skvěle. Od pondělí jsem začala další kolo INSANITY! (♥), později jsem zjistila, že Shaun T. taky cvičí, prostě mě to nutí kupředu a jsem za to ráda. Šlo to skvěle! Fit test jsem měla vždycky ráda, takže mi nedělalo problém se do něj pustit. Oh yeeeah! Ale znáte to, po 5 minutách už to není taková sranda, tady jsou výsledky:

20132271356419790850987_sbig_large
SWITCH KICKS: 74
POWER JACKS: 43
POWER KNEES: 71
POWER JUMPS: 35
GLOBE JUMPS: 11 (44 JUMPS)
SUICIDE JUMPS: 15 (tady jsem zpomalila, už se to nedalo)
PUSH-UP JACKS: 27 (ke konci jsem dělala už jen kliky, takže taky mohlo být líp)
LOW PLANK OBLIQUE: 70 (tady jsem jela zase bez přestávky, alespoň něco)

Úterý bylo super. Plyometric Cardio Circuit mi dávalo vždy zabrat. To druhé kolo byl zabiják, ale nějak jsem se probojovala ke konci. I když jsem si dávala docela hodně pauz, protože na ty nohy už to nešlo vydržet. In, out, in out! Přijde mi, že je to kolo na nohy z celého Insanity nejobtížnější, ale nevzdala jsem to. Další den super, a pak taky. Přidala jsem i jízdu na Ellipticalu a některý den cvičila i přes 2 hodiny denně. Dnes jsem byla vyřizovat přihlášky na nástavbové studium. Po cestě domů jsem byla nakupovat. Žitný chléb, instantní ovesné kaše, ovesné vločky, jahodové musli. "Zdravý životní styl?" Vyhrkla na mě prodavačka, připadá mi, že jsem konečně tak trochu tam, kde jsem vždy chtěla být. Konečně mám něco, co mě baví, konečně jsem někdo. Po příjezdu jsem si zacvičila Pure Cardio a pak šla na procházku s pejskem. Sestra má půjčenou kameru ze školní půjčovny, takže jsme natočily i pár videí. Někde to zlatíčko ještě papá zbytky sněhu, takže vypadá roztomile. To je fuk. Ještě jedna věc, vysvětlíte mi, proč jsem jediný člověk ze třídy, který při hodině tělocviku běhá na Ellipticalu celou dobu, nedrží se a nepřestane dokud neskončíme? Všichni ostatní na mě hledí, jak na blázna a stěžují si, že je to nebaví, idioti. Jdu, podívám se na nějaký film a pak se musím vrhnout na seminárku :). Užívejte si cvičení. 

4 komentáře:

  1. Super výsledky!:)) Viděla jsi i ty Shaunovy?:DD jedním slovem blázen, u některých bych snad řekla že je to fyzicky nemožné:D a Plyo se mi zatím líbí nejmíň, přijde mi divné:/ přidávám si k tomu dneska ještě hodku a půl jogy z p90x:)) držím palec se seminárkou, měj hezký den:))

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se zase někdo připojil k Insanity :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na insanity se teda už taky chystám :). Ale jelikož je to časově náročnější, tak počkám asi až po maturitě :). A ještě něco. Pochopila jsem to dobře, že už jsi insanity někdy cvičila ? :) a jaké byly výsledky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Já si chci dát Insanity pak ještě v létě v červenci :), zatím si totiž dělám modifikace a tak... pak chci jít naplno :D. No, dělala jsem Insanity už někdy v řijnu do prosince, to bylo poprvé a dost mě to chytlo i když je to zabiják :D. Výsledky? Váha šla dolů (asi půl kila týdně) i když jsem nejedla zrovna nejlíp :). Teď mi váha zůstává, ale všimla jsem si, že začínám trošičku nabírat svaly a tak, tak to bude možná tím :).

      Vymazat